Praca z telefonem jest niezwykle wymagająca dla osób ją wykonujących. Spotykają się oni na co dzień z różnego rodzaju reakcjami na telefony i powinni umieć odpowiednio na nie reagować. Dlatego tak niezbędnym jest odpowiedni coaching w call center. Szkolenia, które przeprowadzamy, przygotowywane są przez praktyków, którzy zetknęli się z pracą w call center. Zawierają więc one wiele zagadnień praktycznych, które będą przydatne dla każdego pracownika twojego centrum. Zadbanie o właściwą telefoniczną obsługę klienta wymaga, by pracownicy byli wszechstronnie przeszkoleni. Przeprowadź więc z nimi profesjonalny coaching w call center. Szkolenia tego typu są niezbędnym elementem każdej polityki kadrowej, która ma na celu coraz lepsze przygotowanie pracowników do wykonywania obowiązków.
Kompleksowe korepetycje z języka polskiego
Nie każdy uczeń radzi sobie tak jakby sobie tego życzył w zakresie języka polskiego. Dla takich przypadków wprowadzono w Imperium Wiedzy korepetycje z polskiego (Piaseczno to miasto, gdzie zlokalizowane jest wymien...