Praca z telefonem jest niezwykle wymagająca dla osób ją wykonujących. Spotykają się oni na co dzień z różnego rodzaju reakcjami na telefony i powinni umieć odpowiednio na nie reagować. Dlatego tak niezbędnym jest odpowiedni coaching w call center. Szkolenia, które przeprowadzamy, przygotowywane są przez praktyków, którzy zetknęli się z pracą w call center. Zawierają więc one wiele zagadnień praktycznych, które będą przydatne dla każdego pracownika twojego centrum. Zadbanie o właściwą telefoniczną obsługę klienta wymaga, by pracownicy byli wszechstronnie przeszkoleni. Przeprowadź więc z nimi profesjonalny coaching w call center. Szkolenia tego typu są niezbędnym elementem każdej polityki kadrowej, która ma na celu coraz lepsze przygotowanie pracowników do wykonywania obowiązków.
W jaki sposób możemy uzyskać uprawnienia 1 kw
Uprawnienia 1 kv to jedna z tematyk szkoleń dostępnych w ramach działalności przedsiębiorstwa jakim jest Emka szkolenia. Uzyskanie wspomnianej umiejętności, dodatkowo potwierdzonego egzaminem z tym również zwią...